Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovalnega mesta www.kozmetika-sofri.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), ), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje s priporočili GZS .

Spletna trgovina www.kozmetika-sofri.si  je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Upravlja ga  v register vpisano podjetje Prodiviis d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).

Podatki podjetja:
Polno ime: PRODIVIIS, trgovina, svetovanje in izobraževanje d.o.o.,
Naslov: Ljubljanska cesta 14B, 1241 Kamnik
Davčna številka: 57815372  
Matična številka: 6941494000.
TRR.: SI56 0310 3100 0865 935
E mail: info@kozmetika-sofri.si
Prodiviis d.o.o. je zavezanec za DDV, posluje v skladu z zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR; Uradni list RS, št. 57/2015 z dne 31. 7. 2015).
Podjetje Prodiviis d.o.o. je ekskluzivni zastopnik in distributer blagovne znamke SOFRI Energy Cosmetics, je lastnik spletne trgovine www.kozmetika-sofri.si in si pridržuje vse pravice, ki izhajajo iz naslova lastništva in avtorskih pravic.

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine www.kozmetika-sofri.si. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno preko naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.
V spletni trgovini www.kozmetika-sofri.si lahko kupujete registrirani in neregistrirani uporabniki.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov je lahko poslovanje spletne trgovine ali celo dostop do trgovine onemogočen. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do  spletne trgovine oz. prodaje nekaterih, ali celo vseh izdelkov. Ponudnik ne prevzema odgovornosti zaradi nepravilne uporabe spletne trgovine.
Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb splošnih pogojev poslovanja, skladno z veljavno zakonodajo, brez predhodne posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:   

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka in
j) pojasnilo o postopku ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletnega mesta kozmetika-sofri.si spreminja. Pri zagotavljanju najbolj ažurnih in točnih podatkov ponudnik v spletni trgovini www.kozmetika-sofri.si  ne izključuje možnost objave napačnega podatka (cena, dobavljivost).V teh redkih primerih bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možnost rešitve situacije.
Vse akcije in popusti, objavljeni v spletni trgovini www.kozmetika-sofri.si veljajo izključno za nakup oziroma naročila po spletu.
Spletna trgovina www.kozmetika-sofri.si v skladu z veljavno zakonodajo v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.  
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) zaradi svoje narave izdelki, naročeni preko spletne trgovine kozmetika-sofri.si niso primerni za vračilo. To določilo ne velja v primeru dostave napačnih izdelkov ali napake s strani ponudnika.
S ponudbo ne spodbujamo čezmernega nakupovanja in nekritične uporabe izdelkov. Ob uporabi izdelkov se morate držati priporočenih navodil.

Skrb za okolje
Skrbimo za odgovoren odnos do svojega okolja.  Svojim uporabnikom zagotavljamo strokovno, prijazno, predvsem pa etično in pošteno poslovanje. Trudimo se delovati kot verodostojni in kvalitetni partnerji. Promoviramo skrb za zdravje in dobro počutje. Podjetje Prodiviis d.o.o. in spletna trgovina www.kozmetika-sofri.si si prizadevata v svojo ponudbo vključiti izdelke in storitve najvišje kakovosti, ki potrjujejo odnos do zdravja in okolja.
Poslovanje v okolju sodobne informacijske tehnologije ne zahteva dodatnih posegov v prostor ali izpustov snovi, ki bi bile okolju škodljive. Uporabljamo opremo, ki je v največji možni meri varčna z energijo.
Uporaba spletnega mesta in trgovine www.kozmetika-sofri.si  predstavlja prispevek k varovanju okolja tudi  kadar se za nakup ali pridobitev informacij odloča posameznik. S tem, ko posameznik naroči izdelke ki jih potrebuje preko spleta, lahko zmanjša svoj ogljični odtis. Za dostavo naročenih izdelkov preko spletne trgovine  se "pridruži poti", ki jo za razvoz pošiljk v njegovem okolju z enim vozilom že naredi dostavna služba.
Podjetje Prodiviis d.o.o. in spletna trgovina www.kozmetika-sofri.si poslujeta skladno z veljavno zakonodajo o ravnanju z odpadno embalažo. Večina izdelkov in embalaže je biološko razgradljivih.

Nakup
V spletni trgovini www.kozmetika-sofri.si  si lahko izdelke Sofri Energy Cosmetics ogledate, pridobite dodatne informacije o njihovih odličnih lastnostih, sestavinah in priporočilih o uporabi.  Da bi vam olajšali izbor najbolj primernih izdelkov za vašo nego, smo jih razvrstili: glede na tip kože, posebna stanja in zahteve, glede na področje nege (obraz / telo)... V vsaki predstavitvi pa so na voljo še podrobnejše razdelitve, ki vam olajšajo izbor med izdelki za čiščenje, osnovno in dopolnilno nego, specialno nego ipd..
Za uspešen nakup “Prijava” - registracija ni nujna. Obvezno pa je vpisati v ponujen obrazec verodostojne podatke kupca, telefonsko številko in elektronski naslov, kjer se naročilo preveri.
Ob “Registraciji” v sistem spletne trgovine pridobite uporabniško ime ,ki je enako naslovu elektronske pošte in geslo. Uporabniško ime in geslo nedvoumno določata in povezujeta uporabnika z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec skrajša postopek naročila, saj mu ob ponovnem nakupu ni potrebno vsakokrat znova izpolnjevati osebnih podatkov.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) med kupcem in  spletno trgovino www.kozmetika-sofri.si je sklenjena v trenutku, ko www.kozmetika-sofri.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi prejema uporabnikovega naročila.

Postopek nakupa
- Trgovina vam omogoča hitri nakup izdelka s klikom "Nakup!". Če o izdelku želite izvedeti več, kliknete na naziv izdelka in se seznanite s podrobnejšim opisom. Na tem mestu s klikom na "Dodaj me v košarico" izdelek izberete. Pred tem lahko določite želeno količino in jo vpišete.
Če želite spremljati stanje vašega nakupa,  lahko to storite s klikom desno zgoraj na  "Prikaži košarico".
V  nakupovalni košarici so vidni vsi izbrani izdelki, količine, cene in skupni znesek  nakupa. V nakupovalni košarici lahko tudi urejate naročilo, odstranite izdelek, zmanjšate ali povečate količino naročenih izdelkov, izbirate način plačila in način dostave oz. prevzema izdelkov.
- Če uveljavljate ugodnost nakupa s Kuponom, vpišite kodo in kliknite na "Vnovči kupon".
Pred oddajo naročila preglejte vsebino košarice in potrdite naročilo s klikom na "Nadaljuj na blagajno".

- V tej fazi nakupa se registrirate, v obrazec  vpišete podatke, ki so zahtevani za dobavljivost blaga. Obvezna polja za izpolnitev so označena  z zvezdico. Če ostanejo prazna, registracija ni mogoča. Ob uspešni registraciji dobite na svoj e-naslov potrditveno obvestilo o registraciji.
Stalni stranki - že registriranemu  uporabniku, se ob kliku na “Stalna stranka”, spodnja polja odprejo z že izpisanimi  podatki.
- Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec »Podatki plačnika«.
Če želite da vam naročene izdelke dostavimo na drug naslov, kliknite v polje »Dostavi na drug naslov« in nato vpišite zahtevane podatke. V tem primeru bo račun poslan uporabniku (kupcu), izdelki pa naslovniku.  V kolikor izberete “Dostavo na drug naslov” kot je uporabnikov (kupčev), plačilo naročenega blaga po povzetju ni mogoče. V tem primeru lahko naročeno blago plačate samo po predračunu.
- V “Vašem naročilu” izberite način plačilaPo potrditvi nakupa s klikom na  "Kupite sedaj”  prejmete  sporočilo, da je  vaše naročilo v spletni trgovini sprejeto. V sporočilu je naveden povzetek nakupa, vključno s stroški dostave.

Če izdelka, ki bi ga želeli kupiti  ni na zalogi, vas naprošamo, da nam pošljete povpraševanje. Potrudili se bomo in vam v najkrajšem možnem času sporočili rok dobave izdelka, ki ga trenutno ni na zalogi.
Uporabnik lahko nakup prekliče dokler naročilo ni sprejeto v obdelavo, oziroma najkasneje v roku ene ure po oddaji naročila in sicer preko e-pošte. Po preteku ene ure preklic ni možen in se razume, da uporabnik v celoti soglaša z nakupom.
Zgodovina naročil oz. kupoprodajna pogodba je potrošniku vedno dostopna –   zahtevek potrošnik pošlje na naš e-mail naslov.

Kupon
“Imate kupon” je posebna ugodnost spletne trgovine www.kozmetika-sofri.si , ki jo uporabniki dobijo na različne načine (na letakih, družbenih omrežjih, posebnih akcijah na spletu...). Kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejen. Kode in pravila uporabe so jasno določena. Unovčenje kupona  ugodnosti je mogoče, ko vnesete zahtevane podatke v pojavno okno.

Cene
Vse cene vsebujejo DDV in so izražene v Eurih (€). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene izdelkov veljajo za spletni nakup in so priporočene cene lastnika blagovne znamke Sofri Energy Cosmetics ( Fritz Kosmetik Großhandels GmbH). Cene ne vključujejo stroškov dostave.
Prodiviis d.o.o., lastnik spletne trgovine www.kozmetika-sofri.si si pridržuje pravico, da za kupce v spletni trgovini oblikuje in kreira posebne ponudbe, akcije in ugodnosti.

Račun
Račun je kupcu vročen glede na izbiro načina plačila in prevzema naročenih izdelkov:v elektronski obliki in/ali tiskani obliki. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan sam preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne bomo upoštevali.

Dostava / dostavni rok
Dostava pošiljk je mogoča samo na območju Slovenije. Ponudnikov pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Stroški dostave so formirani po ceniku Pošte Slovenije. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.
Kupec krije poštnino sam, kadar je znesek nakupa nižji od 100€.  Znesek pakiranja in dostave znaša: 4,30€ in vključuje DDV..
Pakiranje in dostava ob nakupu v vrednosti 100 € ali več sta BREZPLAČNI.
Pogoji, stroški pakiranja in dostave veljajo za nakupe znotraj Republike Slovenije.
Dostavni stroški so navedeni ob nakupu, samodejno se prištejejo pred zaključkom naročila in so razvidni na računu.
Če se odločite za plačilo naročila po povzetju, bo znesek stroškov pošiljanja višji za 1,70€ z vključenim DDV-jem, zaradi storitve odkupnine in provizije, ki jo zaračuna Pošta Slovenije . Stroški poštnine so obračunani po trenutnem veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Pošta Slovenije vas z SMS sporočilom obvesti o odpremi pošiljke in predvideni dostavi na vaš izbrani naslov.
Naročeni izdelki ki so na zalogi, so pripravljeni in odpremljeni v roku 2-3 delovnih dni po prejemu naročila. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi v Sloveniji, je običajni dobavni rok med 7 in 14  delovnih dni po prejemu naročila. Kupca o tem obvestimo po e-pošti ali telefonu, najkasneje v roku treh delovnih dni od prejetega naročila. V kolikor vsi naročeni  izdelki niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadnega pošiljanja ponudnik.
Prejeta naročila ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan.
Pridržujemo si pravico izbrati poljubno dostavno službo, če s tem lahko naročilo in dostavo izvedemo bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, ki je naveden ob nakupu.
Dodatne informacije lahko kupec pridobi na info@kozmetika-sofri.si  ali po telefonu 040 363 198.

Način plačila
Izbira načina plačila vpliva na stroške nakupa.
V spletnem nakupovalnem mestu www.kozmetika-sofri.si, ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Plačilo na bančni račun punudnika (predračun):
- Ponudnik pregleda naročilo, izda predračun in ga posreduje na e-pošto kupca. Veljavnost predračuna je 3 delovne dni. Po prejetju plačila na transakcijski račun podjetja Prodiviis d.o.o., naročene izdelke odpremimo v najkrajšem času skupaj  s priloženim izdanim računom.

Plačilo s plačilnimi karticami:
- s plačilnimi karticami Visa, Mastercard
Za plačevanje s plačilnimi karticami uporabljamo plačilni sistem Paywiser. Ob naročilu se stranki znesek rezervira na kartici. Dejansko plačilo pa se odtegne ob pošiljanju izdelk/a-ov.

Plačilo po povzetju:
- Ponudnik izda nalog za plačilo in ga posreduje uporabniku (kupcu) ob dostavi kupljenih izdelkov. Uporabnik poravna kupnino dostavni službi ob prevzemu paketa, v gotovini ali s plačilno kartico (https://www.posta.si/zasebno/postne-storitve/prejemanje/placilo-odkupnine-pos). Upoštevajte, da je za tovrstno storitev zaračunana dodatna  provizija Pošte Slovenije v višini 1,79€ z vključenim DDV.
V primeru, da je znesek naročila višji od 200€ je plačilo mogoče samo po predračunu.

Osebni prevzem:
- Naročeno blago je mogoče prevzeti in plačati na sedežu podjetja Prodiviis d.o.o. po predhodni najavi na info@kozmetika-sofri.si ali po telefonu na številko 040 363 198.
Pri osebnem prevzemu je plačilo mogoče opraviti z gotovino ali plačilno kartico.  

Varnost plačil
Spletno nakupovalno mesto www.kozmetika-sofri.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec Prodiviis d.o.o. in Paywiser – Cebasek Denmark IVS. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku www.kozmetika-sofri.si.

Obravnava poškodovanih pošiljk
V primeru dostave poškodovanega  paketa, manjkajoče vsebine ali znakov odprtja paketa, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, opozoriti kurirja, da naredi reklamacijski zapisnik, ki ga podpiše tudi kupec. Po prejetju vse potrebne dokumentacije se na dostavno službo poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Vsa sprejeta in nepreklicana naročila, ki jih bo kupec posredoval ponudniku v spletni trgovini preko e-pošte, telefona in preko spletne trgovine, se obravnavajo kot nepreklicna. V primeru da želite preklicati naročilo, to lahko storite v roku 1 ure po oddaji naročila in sicer preko e- pošte. V primeru, da je bilo blago že plačano, bomo že prejeto plačilo vrnili na vaš TRR, zato vas naprošamo, da ga navedete v pisnem sporočilu. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o Varstvu potrošnikov v roku 14 dni po prejemu blaga, ponudnika pisno obvesti po e-pošti o odstopu od pogodbe oz. naročila, brez da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora blago vrniti ponudniku v 14 dneh od poslanega obvestila o odstopu od pogodbe oz. naročila na naslov: Prodiviis d.o.o., Ljubljanska cesta 14B, 1241 Kamnik.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete TUKAJ.

Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, nerabljeni, neodprti in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga je kupec dobil skupaj z dostavljenim blagom.
Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je le-to nepoškodovano, v nespremenjeni količini, nespremenjeni embalaži in originalno zapakirano, ponudnik kupcu  skladno z zakonom v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu vrnjenega blaga, kupcu vrne kupnino. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema in ocene stanja vrnjenega blaga. Kupec  z odstopom od pogodbe sam krije manipulacijske stroške vračila blaga (poštnina in bančna transakcija).

Reklamacija
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani.  Izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do kupca prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. V primeru kakršnih koli reklamacij, kupec krije povratni strošek poštnine.
Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da ponudnik izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.
Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Obrazec za uveljavljanje reklamacije najdete TUKAJ.

Zahtevki za povračilo brez našega soglasja
V primeru povračila brez našega soglasja, bomo takoj sprožili postopek izvršbe in prijavili krajo denarja / izdelka (chargeback). Pridružujemo si pravico, da vam zaračunamo dodatne administrativne stroške pri obdelavi povračilnih zahtevkov. Vsa vračila ipd. morajo potekati izključno preko ustreznega obrazca, ki je objavljen v naših splošnih pogojih.

Odgovornost za stvarno napako
Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot), uveljavlja se lahko 24 mesecev od nakupa.

Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004). Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani www.kozmetika-sofri.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije s članom. Podatki uporabnikov našega spletnega nakupovalnega mesta v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščeni osebi.

Za vse podatke, ki nam jih zaupate s  privolitvijo, imate pravico do:
- popravka kateregakoli vašega podatka,
- izbrisa (pravica do pozabe),
- prenosljivosti podatkov,
- dostopa do podatkov,
- omejitve obdelave,
- ugovora,
- vložitve pritožbe pri nadzornem organu.
Vse navedene zahteve lahko pošljete na e-poštni naslov info@kozmetika-sofri.si
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Podrobnejše informacije so dostopne v Pravilniku o zasebnosti.

Osebni podatki, ki jih zbiramo in razlog:

Obrazec za kontakt
Za potrebe delovanja spletne strani in informiranja naših uporabnikov, imamo na spletni strani obrazec preko katerega nam lahko pošljete sporočilo.
Kontaktni obrazec pošlje na naš elektronski naslov samo v obrazec vpisane podatke. Vnosi se ne shranjujejo v bazo podatkov, ampak jo prejmemo na direktno na elektronski naslov.

Piškotki
Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Statistika
Google Analytics:
Na spletni strani uporabljamo servis Google Analytics za vodenje statistike obiska.

Delitev podatkov
Spletna stran deli vaše podatke o obisku samo z Google Analytics. Omejen dostop do teh podatkov ima (kot tretja oseba) tudi izvajalec in vzdrževalec naše spletne strani DS2, Samo Čeh s.p..

Varovanje podatkov
Kljub temu, da podatkov ne shranjujemo posebej, se zavezujemo k varovanju podatkov. V kolikor nas kontaktirate, vaši podatki ostanejo zaupni in jih ne delimo.
Podjetje Prodiviis d.o.o. se zavezuje k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov v skladu z veljavnimi predpisi v Republiki Sloveniji in evropskimi zahtevami uredbe GDPR.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabnik pošlje po elektronski pošti info@kozmetika-sofri.si ali po klasični pošti na naslov: PRODIVIIS d.o.o., Ljubljanska cesta 14B, 1241 Kamnik. Ponudnik mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Platforma za reševanje sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SL

Datum zadnje osvežitve splošnih pogojev: 09.06.2019